30 dagar kvar!

Hejhej!

Nu var det väldigt länge sedan som jag skrev. Det beror på att jag har haft fullt upp samt att blogg.se har hållt på och ändrat något så man inte har kunnat logga in. I vilket fall så var min helg jätte trevlig! På Fredagen jobbade jag på dagen och sen åkte jag hem till malin. Där skulle vi plugga projektarbete med sara men hon dök inte upp så vi gjorde lite på egen hand så som framsida m.m! Sedan kom älskling och hämtade mig, vi åkte och solade solarium och beställde hem mat från kina restaurangen. Maten åt vi samtidigt som vi kollade på Let´s Dance hehe sedan blev det sängen!

På Lördagen åkte jag och älskling till Vällingbys nya centrum. Super stort var det. Men dessvärre inte så roliga affärer och upplägget var lite virrigt. Men men...där köpte jag en ny krogväska (svart) samt en BH. Vi åkte sedan till Max ch sen till hans pappa. Efter vi hälsat på där droppade han av mig hos malin! Där förkrökade vi och gjorde oss iordning, Sandra var också med. Sen bar det av in till Hirschen. Där festade vi fram till ca 01.00 bara för att dom stängde tidigare pga att dom ställde om till sommartid samt stängde ett av dansgolvet så hela krogen blev full smockad! Förövrigt en riktigt trevlig kväll. Alltid kul med er!

Söndagen blev lugn. Åkte till Skopunkten och köpte 3 par skor/betala för 2 hihi. Shoppade 2 par ballerinas samt ett par nya pumps! Resten av dagen spenderade vi hos älskling. beställde hem pizza och kollade på oceans eleven som jag älskar (kanske för Brad Pitt är med moaha). Sedan fick jag skjuts hem och älskling drog tillbaka till Uppsala!

Igår var jag och Malin i Farsta C och shoppade lite. Malin köpte bla en kjol till idag och jag en del smycken. På eftermiddagen pluggade vi projektarbete med sara och kvällen spenderades framför TV:en såg bla Björn Bröder samt ny säsong av Prison Break woho!

Idag var vi på klädvisningen som har varit planerad ett bra tag! Det var skojj haha. Fick ha på oss 2 olika outfits och sedan gå runt bland folk som ville se kläderna. Var en skyst kille där med som också visade kläder, Sebastian hette han. Jag och Malin snackade en hel del med honom. Efteråt så fick vi nästan alla kläder vi haft hhi. Jag fick bla ett vitt linne, en piké tröjja, en vit kjol, solglasögon samt en jacka. Sedan bar det av hemåt.

Nu sitter jag här hemma och har kommit fram till att det endast är 30 dagar kvar för mig i gymnasiet. Den 30 April är det nämligen studenten! Känns helt sjukt och jag är stressad över att jag inte funnit någon studentklänning. Men det löser sig nog.

Hoppas ni haft lika fullt upp som mig haha! Nu funkar iaf bloggen phuw så slipper man skriva allt på en gång.

  

Mina nya skor älskar dom alla tre! Alla från Skopunkten 249 kr/st.

image255

Snart dax för studenten! Här på bilden har jag även mitt nya vita linne jag fick idag (nej jag ska inte ha det på studenten haha)

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0