aj!

AJ min tumme värker som tusan!! Sitter här med en isklabbe och trycker mot den kan knappt skriva på tagentbordet. Det klantiga jag har gjort är att sätta tummen mot en 250 grader varm ugnsform. gör inte det här hemma haha nej aj! det här blir kort.
Har jobbat idag hände inte mycket dagen rullade på. Skulle in till stan med Malin efteråt men hon mådde dåligt så jag åkte in själv när jag slutat. Letade i några timmar efter en snygg studentklänning. Men hittade ingen som sa klick tyvärr. Så ska leta vidare i helgen eller nästa vecka. Imorgon kommer älskling hem han fick ledigt en dag men ska tillbaka igen på lördag kväll. Imorgon blir det att jobba igen sen ska jag åka och sola!
Ikväll är det ingen serie som jag följer på tv så ska hoppa i säng redan vid 9, är skit trött verkligen! sov hela tågresan hem efter stan så lär behöva dom extra timmars sömn jag får. Nej nu kan jag inte skriva mer gör för ont:(
skriver imorgon då tummen förhoppningsvis är bättre!!

love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0