Åker nu!

Hej hej!

Ska strax åka iväg till Agnes. Är underbart väder ute hihi äntligen lite sommarkännslor. Älskling åkte tillbaka imorse men fick iaf ha han hos mig hela gårddagskvällen. Åt en god middag och efterätten blev jätte bra. Gick upp med honom runt 20 över sju sen var det lika bra att vara vaken. Så har duschat och fixat mig hela morgonen, samt ätit en stor frukost. Ikväll är jag ensam hemma. Imorgon ska jag möta älsklings syster i Älvsjö klockan 9 och så ska vi åka bort till Uppsala och hälsa på honom hela dagen. Har ingenaning vad man ska ha på sig haha varma kläder iaf ska ju vara ute hela dagen.

Men nu måste jag gå till bussen. Hade tänkt skriva tidigare imorse men bloggen muppade då!

image349

Dagens outfit. Somrigt med skjorta och vitt midjeskärp.



Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooow vilken snygg outfit! snygging!

2008-04-19 @ 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0