Brun utan sol eller solarium?

Har funderat på att sluta sola solarium. Det är dyrt sen tycker jag inte det händer så mycket. Dessutom är det stor risk för hudcancer samt att huden åldras i förtid. Jag vill verkligen inte se ut som 40 när jag är 30! Tyvärr har jag väldigt känslig hy så kan inte använda mig av starka brun utan sol produkter och sen blir det ju så fula fläckar av det. Suck...om man ändå var född med lite pigment så man slapp sola ihjäl sig för att få färg. Finns ju krämer som ger en solbrun hy med tiden som man smöjer med varje dag. Men tror inte jag skulle kunna använda mig av det heller. Sen är det samma problem där med, fläckar! Jaja får hoppas man får färg när man är i Grekland sen. Lite brun har man ju iaf blivit så kanske blir bra till studenten, vitt gör ju dessutom att man ser brunare ut haha!
Ska antagligen sola solarium dårå igen imorgon med älskling (hihi har fått han med att börja sola) fast han var emot det först, tyckte det var för gay. Men nu vill han mer än jag nästan haha! Synd att man får "solariumbränna" alltså brun fram och bak men inte på sidorna. Får väl försöka sola liggandes på sidan men det lär ju inte vara bekvämt. I-lansproblem till MAX!

image302

Kanske borde pröva stå solarium. Då får man färg över hela kroppen!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0