Det var allt gott folk!

Sådär hemma nu igen ÄNTLIGEN är jag klar med allt som har med skolan att göra!! Nästa gång jag läser ett ämne så hoppas jag att det är något jag verkligen vill läsa för att det ska leda till det jag vill jobba med. Men till dess är det några år så nu måste jag sattsa på att få roliga jobb och skapa erfarenhet, det blir en resa det.
Dagen började somsagt inte så bra för mig. Men allt löste sig och min kära vän Sandra räddade allt genom att skjutsa hem mig så jag kunde hämta loggboken. Redovisningen flöt på ganska bra resten av dagen var seeeg var tvugen att vänta tills alla hade redovisat. Var med på några intressanta arbeten och lyssnade men annars satt man bara och hade tråkigt. Jag och Malin var tillslut så trötta at vi satt och garvade till allt möjligt haha ska inte ens ta upp vad det var vi tyckte var så kul! Nästa vecka tänkte jag försöka ta mig dit och tömma mitt skåp sen är det några veckor till våran studentskiva moaha! PARTY!!

NU ÄR DET SNART ÖVER!

Ikväll händer inte mycket, älskling kommer hit och vi ska åka och handla. Bebis är fortfarande dålig i magen så han ska få äta vitfisk ett, råd från veterinären (men som även Sandra sa idag i bilen) hoppas han blir bättre annars måste vi till kliniken imorgon eller Söndag. Efter vi har handlat ska vi sola 20 min för min del häärligt! Sedan får vi se vad vi gör. Det är tomt hus så kanske tar och hyr en film och tar upp hela vardagsrummet hihi!
Resten av helgen har jag inga planer. Förutom att mata katten med fisk 8 gånger under morgon dagen. Låter väl som en riktigt rolig helg? haha, nej men nått kul ska vi nog hitta på.

P.S Har alt. hittat min studentklänning nu. En som beställer den åt mig från Kina eller Japan, älskar den verkligen hoppas den passar och allt sen när jag får den!

image276

Jag kommer bli en ricktig gräddbakelse hihi!

Ha en trevlig kväll!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

GRYMT SÖT klänning :D

2008-04-04 @ 19:10:26
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Minna

TACK, hoppas verkligen allt passar och så! :D

2008-04-04 @ 19:14:27
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0