Dörrarna stängs!

Hej där!

Phuw är helt slut i kroppen som vanligt. Dagen på jobbet var helt okej förutom att det blev körigt den sista timmen så blir mycket att göra imorgon. Är på lite halv skumt humör idag, seg och lätt retlig. Men dom dagarna måste ju också finnas (antar jag). Hade kul på tunnelbanan till och från jobbet idag. Brukar inte tänka på det men det finns ena riktigt roliga tågchaförer. HAHA lyckades höra två helt olika sätt att säga *Dörrarna stängs* på idag och båda fick mig att skratta. På morgonen så sätter jag mig på tåget dårå och lokföraren kanske det heter haha säger med någon söderkis dialekt.
- Då fortsätter vi mot hässelby strand dårå, dörrarna stängs daah!
Går inte att beskriva hur han sa det men han försökte iaf låta as ball haha. Sedan lyckades jag hamna på en tunnelbana där lokföraren som snackade lät skit kåt (om man säger så) typ stönade fram, *dörrarna stängs* med värsta porr rösten haha shit! Kunde inte sluta störa mig på det. Men om man är lokförare så måste man ju ha sin egna dialekt när man säger det, så man sticker ut från mängden!
Efter jobbet åkte jag till Gina Tricot för att byta min gula top med rosetten jag köpte igår. Satt inge bra i ryggen så bytte den till en vit BH som man kan ta bort banden på och mixa hur som helst, skit bra kan ha den under allt nästan! Sedan ett annat linne i marinstuk, älskar seglarmodet! Efter att ha varit där ett tag åkte jag hem.

Nu ska jag snart vara duktig och skicka in min deklaration *vuxen* ska få tillbaka ca 2500 kr hihi!
Efter det blire middag sen slappa, är säsongsstart på Desperate Housewives ikväll klockan 21.00 så måste se det. Sen blir det bums i säng så jag orkar jobba imorgon med!

 

Mitt söta linne, Love it!

- Gina Tricot, 99kr.

  

BH:n som har en klister remsa på insidan av kupan så den fäster bra om man har den utan band!
(
fick även med genomskinliga axelband)

- Gina Tricot, 99kr.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt men jag fattar inte riktigt hur den fungerar (a), det där bak på bh:n borde väl ändå synas? asså själva spännet?

ha det bra!

2008-04-15 @ 20:04:04
Postat av: minna

Ja man kan inte ha den till en klänning med låg rygg om man inte sätter dit extra band som drar ner den bak. Däremot sitter dne väldigt bra även utan axelband så man kan ha den under axelbandslösa klänningar :)!

2008-04-15 @ 20:48:56
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0