en kväll för mig, bara mig!

Jaha hej där igen, hoppas din dag har varit trevlig vad du nu än har hittat på. Själv har det jobbats dårå. Kom hem för kanske 1 timme sedan ungefär. Idag åkte jag raka vägen hem orkade inte göra något. Trött som satan är man, beror nog på att jag inte kunde somna igår kväll. Jag som trodde att jag skulle somna omedelbart men tydligen så gick det inte. Men ikväll ska jag lägga mig tidigt. Vill se Top Model men vet inte om jag orkar, suck. Finns en hel del negativt med att börja 06.00 på morgonen. Fast skönt att få sluta vid 14.00.
Ikväll är jag ensam hemma. Det kan vara skönt ibland (eller oftast). Ska snart hoppa in i våran bastu som håller på att värmas. Ska ta en lång dusch och ha i min hårinpackning från Björn Axen som jag har varit dålig på att använda. Men tänkte det kan vara bra nu innan slingningen nästa vecka. Efter det ska jag måla naglarna och fixa middag. Tror jag ska steka pannkakor haha är väldigt sugen på just det av någon konstig anledning. Sen får vi se om jag sitter uppe och tittar på Top Model eller om jag bumsar i säng. Vill vara pigg imorgon så gott det går. Ska nämligen in till stan och titta på studentklänning med Malin. Ska inte köpa något annat, måste vänta tills lönen har kommit. Men klänning måste jag ha så hoppas jag hittar någon fin i en bra prisklass. Även något man vill ha fler gånger än bara på studenten. Funderar på att dra och sola sen efteråt om jag orkar det. Beror på hur lång tid vi blir inne i stan. Annars kanske jag gör det i helgen istället.

image342

Nej nu måste jag gå och se om bastun har blivit tillräckligt varm hihi, ska sätta på musik också med mina högtalare jag har till Ipoden! mys mys.

P.S Jag hatar verkligen fjortisar. Av någon anledning så sätter dom sig alltid bredvid mig eller nära på bussar och tåg. Flamsar och skrattar as fult, arrgh! Blir galen på det vill bara skrika käften och att dom ska börja snacka om något normalt ämne och gärna språket med!



Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0