Fötterna värker men jag är lycklig!

Hej där!

Dagen har varit både hiss och diss. Vaknade till väckarklockan 04.15 "käde mig pigg" men hade fel. För somnade om och glömde ha på snooz så vaknade kvart i fem! PANIK. Måste gå kvart över och på den tiden skulle jag hinna göra mig iordning samt äta frukost. Det han jag såklart inte så frukosten åt jag på tågresan in haha!
Vädret söög hemskt hemskt väder vill ha tillbaka våren igen vad är det här (?) tog iaf inte på mig vinterjackan, det hade känts för deprimerande! Allt på jobbet gick bra förutom att det var lite krongel som kommer gå ut över oss imorgon, så då blir det till att slita hårt! Kämpade mig igenom den 8 timmar långa arbetsdagen. Efter jobbet åkte jag in till stan och väntade på Sandra. Egentligen skulle hon mött mig på jobbet men hon hade tänkt åka en "snabb" runda till Sollentuna. Men dessvärre kronglade det med vägbeskrivning så det blev lite försenat. Men sen kom hon! Vi vandrade runt och tittade på allt möjligt (ingen köpte något) såg idag att mitt konto redan börjat sina hm..så nu måste jag hålla i kronorna. Det ska räcka både till en outfit till studentskivan samt studentklänningen!
Såg massor av fina kläder på Top shop men både jag och Sandra höll i våra plånböcker haha. Prövade även en sjävhäftande BH (free bra) på Cubus, tänkte ha under American apparel klänningen. Tyvärr så passade den inte alls satt verkligen konstigt. Provade C-kupa men fortfarande liten och om jag rörde mig föll den typ av. Sen framhävdes inte bysten ett dugg? så nu vet jag inte vad jag ska ha för BH. I-landsproblem!
Var även till Gina Tricot och provade tub toppen/klänningen igen, nu i S. Men den sitter inge bra på mig. Men funderar på att köpa den hallonrosa nästa lön. Men vill inte ha en till studentskivan. AARGGH!
När vi kände oss klara tog vi tåget hem. Sällskapade till Älvsjö sen var jag tvungen att byta tåg, tack för en trevlig eftermiddag Sandra gumman!


Nu sitter jag här framför datorn i morgonrock, ny duschad! Ska snart se på Top modell sen blir det sängen. Upp och jobba igen imorgon.

image299
Denna satt otroligt konstigt på mig, ingenaning varför. Prövade min storlek men var för liten ändå!

Hoppas ni haft en trevlig dag i rusk vädret!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Saddie

Tack desamma

2008-04-10 @ 23:04:05
URL: http://saddie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0