Glassigt!

Heej!

Känner mig riktigt glad idag, inte bara för jag är ledig och har fått sova ut. Utan även för att det är så fantastiskt väder ute. 11+ i solen och den skiner starkare än på länge wiho! Idag åker ballerina skorna på och tunna trench coaten hihi. Ska snart ringa Malin och besluta när vi ska dra in. Men först blir det en god stor frukost är super hungrig. Och sen hoppas jag in i duschen. Beslutade idag att jag ska flytta fram frissan till nästa vecka. Vill ju att det ska vara så ny slingat som möjligt till studentskivan. Chefen ringde även mig nu på morgonen. Ska jobba från och med imorgon och sen hela veckan ut. Bara bra för mig får ju mer pengar! Ahh är så himla glad hoppas hela den här dagen blir så här fin. På med solglasögonen nu glassar vi!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0