Hej alla glada!

Jag är så himla glad har ingenaning varför haha, känner mig super pigg fast jag nästan dog på jobbet för det var så kämpigt! Antar att jag är så hurtig för att jag nu är ledig i 4 dagar wihoo, ska bli så himla skönt att få sova ut. Har bara lust att hoppa ut i solen och dansa någon knasig dans haha men då skulle väl grannarna ramla baklänges. Älskling kommer hit om någon timme. Jag har varit och handlat en massa god mat så ska göra en fin middag och en mumsig efterätt med (tips från gulliga Agnes hihi) kan inte säga vad jag ska laga då älskling kanske läser och det ska vara en överraskning. Sedan lär vi bara mysa heela kvällen så underbart läängtar tills han kommer. Tyvärr fick han kortare permission än planerat så måste åka tillbaka imorgon runt 08.00 på morgonen :/
Men ikväll är han iaf bara min!

Imorgon ska jag till Agnes och Malin kommer också dit. Vi ska fota lite smycken som hennes kompis gör. Om det blir några fina bilder så kommer dom upp här sen haha! Efter det har jag inget planerat. kanske åker och letar vidare efter studentklänningen. Är så lycklig över att jag iaf har skorna och dom älskar jag verkligen! Men dessvärre så måste man ju hitta en klänning med. På Söndag ska jag till Uppsala och hälsa på älskling. Dom har öppethus för nära&kära så ska dit och kolla på dom när dom skjuter och gör lumpen saker haha. Det viktigaste är ju bara att man får träffa honom. Lär bli där hela dagen. Sen på kvällen ska jag på middag hos pappsen, är ledig på Måndag. Så ser min helg ut för tillfället iaf. Blir inget party denna helg heller så är super laddad inför skivan helgen därpå haha. Då ska det festas.


Nu ska jag hoppa in i duschen!

image347


Ha en trevlig Fredag, love minna.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Nikki kommer också ! :D
eeeh.. juste, skulle fråga, om du inte har något för dig så kanske du har lust att stanna lite längre än Nikki o Malin o så åker du o ja ner till någon badstrand och fotar några smycken vid vattnet? (= de blå smyckena typ xD) Nikki har ju bäbisen med och Malin ska bort vid 16. Fast du behöver ju inte, det är bara en liten tanke ^_^

2008-04-18 @ 16:57:03
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på skorna :D?
puss

2008-04-19 @ 13:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0