hejdå uppsala.

Idag har jag varit i Uppsala hela dagen. Gick upp klocan 07.00 och tyckte synd om mig själv (när ska jag få sova) haha men det var ändå mysigt. Underbart väder så gjorde mig iordning och tog sen tåget till Älvsjö. Där kom Marcus och plockade upp mig. Hämtade sedan även Anna älsklings syster. Kom till Uppsala runt 10.00. Sen var det till att vara där i flera timmar. Som tur var höll vädret sig och det blev tom riktigt varmt så man kunde gå i linne LOVE IT! Älskling visade runt oss på det enorma området. Kanske inte så jätte intressanta saker som jag fatatr mig på men kul att se hur han har bott i snart 9 månader. Robin och Sandra kom också förbi en stund men åkte hem efter lunchen. Klockan 3 var det medalj utdelning så då ställde alla upp sig haha tycker det ser så roligt ut när alla ska gå lika dant och klampa runt. Säger väl att om man är singel tjej och vill träffa killar ska man söka till lumpen haha har aldrig varit på ett ställe med så jäkla mycket killar! Däremot så har ju jag har min älskling och vill inte ha någon annan än honom. Runt 4 åkte vi hemåt igen. Sa hejdå till älskling kändes sorligt att lämna kvar honom där ville så gärna ha med han hem. Nu ska dom ut i skogen och vi ses inte förens på min studentskiva.....så nu längtar jag mer än någonsin till nästa Måndag!
Ikväll händer inte mycket. Mamma kommer hem så ska väl prata en stund med henne, har en hel del och disskutera. Imorgon ska jag in till stan med Malin eller var vi nu åker. Måste hitta en studentklänning! *suck*
Ska jobba Onsdag, Torsdag och Fredag sen i helgen är det ju Idol i stockholm och Malin ska söka in hihi då ska jag med och stötta henne!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0