Helgen.

Hej!

Sist jag skrev var i Fredags fast det känns som det fortfarande är Fredag eftersom helgen går så himla fort...blä!
Har inte gjort mycket dom här dagarna faktiskt haft nästintill tråkigt och det var ett tag sedan. I Fredags kom älskling till mig ganska sent. Runt halv elva åkte vi iväg till Arlanda för att plocka upp hans syrra som skulle landa halv tolv. Gick runt där ett tag då planet var försenat (somvanligt). Efter vi plockat upp henne så åkte vi till donken och köpte nattmat haha. Kom hem runt 02.30 sedan somnade vi gott.

Igår var vi till Farsta C en stund då jag skulle byta en ring jag köpt som var för stor (?). Köpte även 2 linnen men tror jag ska byta det ena tyckte inte riktigt om modellen, bilder kommer! Vi åkte sedan hem till honom och var där ett tag. Runt 6 åkte vi tillbaka till mig (för att vakta katten) solade även solarium mihi MYS! Köpte även hem en god middag som vi lagade och hyrde en rolig film. En komedi som var totalt hel knäpp. Åt sedan choklad glass och såg någon film på canal + Poseidon hette den tror jag, obehaglig då den påminde om Titanic! Sedan bev det sängen.

Idag har jag varit till Skärholmens C *själv* hm..alla mina kära vänner var upptagna med annat och älskling skulle hjälpa till med bilarna hemma. Så jag vandrade runt där ett tag. Köpte endast lite smycken men hittade ett par söta tygskor som jag funderar på att köpa sen! Tog sedan bussen mot Huddinge C där på mötte jag en killkompis som gick på i Segeltorp vi snackade och jag bjöd han på vår studentskiva. Han hoppade sedan av i Stuvsta. Nu sitter jag hemma hos älskling och segar. Han är snar klar sen får vi se hur vi gör med middag.
Ikväll åker han tillbaka till Uppsala igen och imorgon blir det tandläkaren för mig!

Men hoppas ni hade en trevlig helg! Skriver väl kanske igen lite senare..

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0