I love it!

Är helt kär i min nya hårinpackning super bra rekomenderar den verkligen! Den är ganska dyr men absolut värd priset. Har precis målat klart naglara. Var hur mysigt som helst i bastun borde göra sånt här oftare men man hinner ju typ aldrig. Nu känner jag mys super fräsch och ska snart ställa mig och steka mina pannkakor mihi! Sen blir det nog TV eller så sätter jag på SATC till maten.

Haen trevlig Onsdags kväll!

 

Håret känns väldigt fräscht och allt det risiga försvann på en gång (?) Love it. Måste bara till frissan och få bort utväxten.

Naglarna målade jag vårigt rosa hihi.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin färg på både håret och naglarna! du är verkligen jättesööt.

2008-04-16 @ 19:00:39
Postat av: Marie

fin rosa färg, vååårigt!

2008-04-17 @ 21:09:16
URL: http://marie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0