idol 2008

Idol 2008 here we come! Imorgon efter jobbet ska jag möta upp Malin i centrum då ska vi köpa en massa mat så vi har något att göra. Ska sedan sova över hos henne sen kommer Sandra med bilen och hämtar oss på morgonen runt 4 haha. Lär ju vara jätte pigga! Sen ska vi åka in och sätta oss i kön som förhoppningsvis inte är för lång redan då! Får hoppa man möter lite roligt folk där borta hehe. Malin har nog beslutat vilken låt hon ska sjunga nu! Och vi ska hejja på henne för hon sjunger faktiskt bra. Men Malin du får inte göra som killen här nere gjorde på sin audition HAHA!



Minns honom han är ju totalt störd! HA.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha stööörd! Kristofer säger att det är en tjej :P

2008-04-24 @ 20:36:51
URL: http://marie88.blogg.se
Postat av: And

hey, är inte du minna som gick på eriksdal? har gått i samma klass ju, för sjukt längesen. haha vet inte hur jag hittade din blogg klickade bara runt lite och så hamnade jag här! vad förändrad du är, men klart alla blir vi ju äldre o det var ju ett tag sen man gick i mellanstadiet haha ;) kul och se iaf :)

btw så är det väl en tjej som gör den där störda videon? :O har alltid trott det iaf haha :P

2008-04-25 @ 17:31:23
Postat av: Saddie

hahahahaha fan va fult!!

2008-04-25 @ 19:19:17
URL: http://saddie.blogg.se
Postat av: minna

Svar Marie: aaah är det en tjej? hahah fy fan jag har alltid trott det är en kille HAHA har ingenaning vad DET är XD

Svar And: jo det är jag, vem är du? Kul att du hittade min blogg! Jo precis åren går :D

Svar Sandra: JAG VET HAHA! XD

2008-04-27 @ 09:30:30
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Anonym

precis ;) Jag är Andrea,gick på regnbågen samtidigt om du minns haha, var ju år och dar sen... :)

2008-04-29 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0