Imorgon är det äntligen över!

Hej.

Idag har jag varit någon timme i skolan. Första gången jag var där på ett bra tag! Hade svårt att somna igår kväll berodde nog på att jag sov 12 timmar natten före så min kropp var full med energi även fast klockan var runt 1 på natten. Sov även ganska dåligt, drömde en massa konstigheter om zombies som skulle äta mig och galna hundar som var typ rabies smittade haha! Höll sedan nästan på att försova mig imorse. Vaknade av klockan men sätter den alltid aoutomatiiskt på snooz. Råkade göra det en gång för mycket så fick lite bråttom. Tyvärr så var vädret inte lika fint som igår, hade tänkt ha trench coaten men kändes lite för kyligt ute för den.
I skolan gick vi igenom redovisningarna inför imorgon. Hämtade även studenkläderna som kommit, bestälde ju ett sånt där student paket med massa saker! Fick bla en hood tröjja, en T-shirt, ett par mini-shorts med tryck på rumpan, ett par badshorts (?), Hotpants och en del andra små saker (Kanske lägger ut lite bilder på sakerna senare) Helt sjukt att det faktiskt är över för mig (?) Efter imorgon har jag ingenting mer och nästa gång jag är i skolan är den 28 April då vi ska ha mösspåtagning och sedan studentskivan på kvällen! Med tanke på det så måste jag åka och köpa en Amerikan Apparel klänning. Vill verkligen ha en sån till studentskivan! Dom är ju bara för snygga. Hoppas dom har i den färgen jag letar eftet.
Studentklänning letar jag också hysteriskt efter. Ska fråga om inte jag och älskling kan ta och åka runt till lite köpcentrum i helgen och titta. Har ju letat igenom allt som finns i närheten.
Måste även försöka ringa chefen igen nu. Hoppas dom svarar. Imorgon ska jag även ringa bossen på mitt extra jobb, vill verkligen jobba dom veckorna som är kvar nu fram till studenten så man får en ordentlig slant sedan!

Ikväll händer inte mycket blir lugnt. Ska öva lite på det vi ska läsa upp imorgon. Sedan kommer älskling hem imorgon kväll så då lär vi väl se på film, äta en god middag och mysa!
Tror inte det blir någon utgång denna helg men man vet aldrig hi.

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0