Inköp.

image280

- 2 stycken linnen från Gina Tricot, älskar färgen persika och hallonröd. 
Funderar däremot på att byta det hallonröda gillade inte riktigt modellen men får se..

 

- Silverörhängen 59 kr, SIX.
- Söt ring med blomma 69 kr SIX.

Nu har älskling åkt till Uppsala och jag sitter hemma vid datorn. Imorgon har jag tid hos tandläkaren klockan 15.00. Ska fakstiskt bli skönt att komma dit. Inte varit hos tandläkaren på ett tag så vill gärna att dom tar en titt. Kanske även åker in till stan och köper ett American Apparel fodral som jag vill ha till studentskivan. Super snyggt med höga pumps och svarta strumpbyxor. 
Ikväll händer ingenting ska nog kolla på lite TV sen senare och äta yoghurt med honung hihi!

Love minna                                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg ska fodralet vara i :)?
ååh god efterrätt! men hur gör du det? såg en bild och det såg så gott ut, vill testa!
kram.

2008-04-06 @ 20:34:35
Postat av: minna

Svar anonym: Jag hoppas dom har fodralet i persika eller någon annan ljus sommrig färg! Men får se vad det blir.
Bilden var tagen från nätet men man köper vanlig yoghurt på burk sen flytande honung över, man kan även ha bär till, då blir det extra gott!

2008-04-06 @ 23:22:29
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0