Jag är i T-centralen (?) haha

Sitter åter hemma igen efter en mysig tur innanför tullarna haha. Gjorde mig iordning imorse och sen tog jag tåget in. Trodde det skulle vara sommar väder ute men icke, inne i stan regnade det? kul. Gick iaf av på Södra station och undrade vart Malin hade tagit väger (hennes tåg skulle komma in före mitt) haha det visade sig när jag ringde att gumman hade hoppat av i T-centralen., virrigpanna. Men det gick snabbt för henne att ta tåget en station tillbaka haha. Sen gick vi då bort till American Apparel butiken och bytte min U-neck dress till en annan storlek. Gick sedan in på Gina tricot. Där shoppade jag en hallonrosa Tubklänning samt en ljus gul topp med rosett i ryggen, super söt! Malin köpte en lång top samt ett midjeskärp. Bestämde sedan att vi inte skulle kolla mer eftersom då skulle vi bara köpa saker. Så vi åkte in till stan och fikade på Sandy´s. Verkligen mysigt café. Tog varsin smoothie samt kladdkake bit med mjukglass MUMS! Mådde dessvärre illa efteråt. Satt och snackade om allt möjligt sen bar det av hemmåt. Imorgon blir det jobba och så lär det bli hela veckan ut.
Om en stund ska vi äta, blir grillat med beasås och pommes hihi årets första grillat ska bli så gott! Sen händer inte mycket mer, lär hoppa i säng tidigt för att orka upp.
Längtar så grymt mycket nu tills då man kan gå runt i kjol och linne åhh skulle vara så underbart skönt ge mig sommar!

image320
Hade tråkigt vid bsshållplatsen så egofotade lite!


  

Min och Malins fika, shoppingen samt jag i den nya axelbandslösa klänningen!


Love minna


Kommentarer
Postat av: Agnes

Sandys is the shit

2008-04-14 @ 18:44:12
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Marie

den gula klänningen med rosetten var söt :) vad kostade den? puss!

2008-04-14 @ 18:55:16
URL: http://marie88.blogg.se
Postat av: minna

Svar Agnes: Ja det var verkligen bra, billigt också!

Svar Marie: Kul att du tycker det, den kostade 199kr på Gina Tricot. :)
kram

2008-04-14 @ 19:04:05
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0