ljug inte

varför ljög du för mig? Visst det är inte världens största sak men det var en lögn. Även små lögner kan leda till större och även om det kanske var en vitlögn för att inte såra mig så var det fortfarande en lögn. Jag hatar att höra det från andra (?) varför vände du dig inte till mig. Jag hatar att bli ledd bakom ljuset, varför stog du inte på min sida. Du ska ju stå upp för mig men du vill ha kakan och äta den. Jag litar på dig....men förtroende kan lätt brytas om så bara av en liten småsak. Jag har byggt mitt förtoende för jag brukar inte lita på folk då man oftast bara blir sårad. Men jag tycker det är så oerhört trist att du bara inte kom till mig istället för att ljuga och få allt att låta som om det var hur bra som helst. JAG HATAR ATT FÅ VETA BAKOM RYGGEN, JAG HATAR DET HATAR HATAR HATAR HATAR! hatar jag dig då? nej jag hatar inte dig, jag älskar dig och det sårar att jag älskar dig när jag hatar vad du gör. Kännslor är komplicerade. Mer komplicerde än vad det borde vara. Och jag är komplicerad. Oftast sur över patetiska saker men jag tycker faktiskt att dett var idiotiskt gjort av dig min kära.........

image369

Kommentarer
Postat av: Marie

jobbigt med kärleksbekymmer:(

2008-04-21 @ 12:06:03
URL: http://marie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0