Lördag kväll.

Här sitter jag igen. Är ensamhemma ikväll då mamma är bortrest och styvfar jobbar. Ska upp tidigt imorgon annars hade jag nog varit med någon kompis men men...ganska skönt att få ha huset helt för sig själv. Tyvärr är jag jag lite lättskrämd men bra att man vänjer sig vid att vara ensam, ska ju flytta hemifrån en vacker dag ha.
Dagen har varit trevlig. Dessvärre höll jag på att frysa ihjäl, var tydligen inte så varmt och mysigt ute som jag trodde. Var hemma hos Agnes med Malin och Nikki. Nikki hade även med sig sin beeebis Tindra. Så underbart söt. Dom flesta bebisar brukar ju skrika och villja ha 100% uppmärksamhet men Tindra var perfekt. tyst, lugn och glad. Sån bebis vill man ha om man ska ha någon en dag. Fotningen gick sådär. Men var iaf en kul grejj. var där i ungefär 4 timmar sen åkte vi alla hem.
Ikväll blir det lugnt. Har ätit min cheesecake med varma hallon, mums! Samt kollat på SATC som jag ska fortsätta titta på snart. Ska se om hela boxen igen hihi så passar på nu när man är ensamhemma och allt.
Imorgon blir det att gå upp tidigt och åka iväg. Men ska bli kul hoppas bara det är fint väder då vi ska vara ute i flera timmar. 
Nu ska jag sätta mig och titta på ett till avsnitt av SATC!

Ha en mysig Lördagskväll!

image351image352


Love minna

Kommentarer
Postat av: Yegane

Sov gott! Hoppas du haft det jättebra.
Yegane

2008-04-20 @ 01:20:29
URL: http://yegane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0