natten är här.

Och här sitter jag. Klockan är kvart över tolv. Har precis målat om naglarna, ville ha något naturellt så målade franskmanikyr. Har haft starka färger i flera veckor så nu fick det räcka. Ska ta bussen imorgon som går 12.26 härifrån. Sedan ska jag hoppa av i södra och kolla in på American Apparel butiken. Sen får vi se om jag går bort till skrapangallerian och kollar har inte varit där på typ 2 år (?) tydligen mycket nytt. Men det beror på vad klockan är. Kommer in 13.04 och 15.00 har jag tid hos tandläkaren. Ska även ringa bossen imorgon och se om dom har lite jobb åt mig i veckan, hoppas verkligen det I need the money! Om jag inte ska jobba på Tisdag så åker jag till Malin imorgon efter tandläkar besöket. Ska hjälpa henne med några arbeten i plugget som hon har kvar. Måste även ringa chefen på sommarjobbet jag sökt fick ju aldrig tag i henne förra veckan.

Nu ska jag krypa ner under täcket så fort nagellacket torkat helt. Det regnar ute brukar sova lite extra bra då är så mysigt och ligga i varma sängen!

But I miss him like crazy....vad är en säng med mysiga kuddar och täcke om inte du är där och väntar på mig? Ingenting!
 I want to be in your arms tonight!

image284

SOV SÅ GOTT SÖTNOSAR!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0