nej nej nej!

Nej jag får inte vara sjuk (?) halåå....Jag har inte tid att vara sjuk och jag vill verkligen inte vara det. Men så är det jag har lyckats bli förkyld. Kom hem igår från Kista och började snuva har inte ont i halsen (ännu) men måste ju snyta mig varannan minut sjukt jobbigt. Har ringt och sjukanmält mig för skulle ju jobbat imorgon. Men känns inte så smart då lär allt bara bli värre, och vill inte vara sjuk under nästa vecka. FUCK**
Så idag kommer jag sitta inne när solen skiner utanför fönstret, snyft. Skit tirst verkligen. Hoppas det här vädret håller i sig under nästa vecka med. Men känner på mig att solen kommer skina nu och så kommer regnet sen hm...Imorgon lär jag göra samma om jag inte mår bättre. Fast överdriver heldre sjukdomen. Är nog psykiskt det där men det känns som man mår bättre snababre om man ligger stilla hela dagen framför TV:en och låtsas att man knappt kan gå för man är så sjuk. Istället för tvärtom och springa runt och skjuta bort att man egentligen är sjuk. Så jag ska vara helt stilla idag och antagligen imorgon med.

Önskar er alla friska en underbar dag ute i solen tänk gärna på mig när ni har kul som måste sitta inne och snyta mig!

image382

hihi den här giraffen kommer Malin tycka är super söt! (hon älskar giraffer)

Love minna

Kommentarer
Postat av: ensara

åh gud stackarn! hoppas du är frisk tills på torsdag iaf, strömsholmsbesöket -.-
krya på dig!

2008-04-22 @ 15:30:43
URL: http://ensaraa.blogg.se
Postat av: minna

Jo hoppas verkligen jag blir frisk. Men kommer inte följa med dit känns onödigt. Betygen är satta och kursen ät slut. Har dessutom varit dit tidigare. Ska jobba istället! ^^

2008-04-22 @ 15:32:20
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: ensara

jahaa okej :O jag trodde det var jätteviktigt att man åkte med dit ? jag tror jag ska dit iaf :P jobbar ändå bara lördag och söndag!

2008-04-22 @ 16:09:16
URL: http://ensaraa.blogg.se
Postat av: Malin

hihi söt giraff ;D och krya på dig

2008-04-22 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0