Nytt beroende! (?)

Jag tror jag har blivit tradera beroende haha! Sitter och klickar och budar på saker, förlorar för det mesta. Men precis nu så förlorade jag en super söt vit klänning jag ville ha till studenten. Det sög litei hjärtat och se att någon annan vann den hm...hoppas att säljaren har fler av den! Verkligen en sådan jag vill ha! haha älskling tröstade mig med att säga:
-Den var säkert smutsig!
haha så söt ibland det hjälpte inte direkt men lite bätte kändes det väll iaf! tack älskling.

Har ätit middag för en stund sedan. Blev potatis i ugn med kött och sås mums! Tror jag kommer hamna i säng relativt tidigt ikväll. Har ju varit uppe sedan 05.30 imorse. Ska bli så skönt att sova ut imorgon. Borde egentligen åka till Gina Tricot och byta ett smycke som det var fel på. Men det är 8 dagars öppet köp så ska nog vänta lite med det får se vad man orkar med.

Ha en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag återgå till tradera världen haha!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill bara säga att jag tycker din blogg är sjukt bra! sluta aldrig skriva :) puss & kram

2008-04-02 @ 14:52:45
Postat av: minna

tack så hemskt mycket :D

2008-04-02 @ 15:51:47
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0