Onsdag

Hej!

Solen skiner ute idag med så himla skönt väder. Synd att jag måste sitta här inne. Men mår iaf bättre idag är bara snuvig men förövrigt pigg. Får hoppas de inte bryter ut igen. Sitter och tittar på SATC har gjort det hela förmiddagen. Vaknade klockan 07.00 och kunde inte somna om. Har varit till skolan och tömt skåpet samt bänken på allt skit. Så nu känns det verkligen som det börjar bli dax! Hoppas det är sånt här väder nästa Onsdag med skulle vara perfek! ikväll vet jag inte hur det blir. Sandra och Malin vill dra till 360 men tydligen hade Malin blivit erbjuden att jobba torsdag-fredag så kanske inte blir något. Men vi får se. Själv sjukskrev jag mig för imorgon. Men på fredag blir det antagligen jobb jobb. Sen kommer jag vara ledig nästa vecka förutom på Fredagen. Kommer inte att ha tid att jobba har massor att planera inför studenten.

Men nu ska jag sätta på ett nytt avsnitt är snart inne på säsong 3.

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0