Orkeslös.

Phuw den här dagen har inte varit lätt kan jag direkt börja med att säga. Har verkligen kämpat för att hålla mig på benen. Ibland har man ju bara sånna där dagar då man knappt orkar stå och en sådan dag har det varit. Ångrade mig redan när jag satte mig på bussen in mot jobbet imorse. Ville minst tillbaka till min varma säng igen, men som sagt lönen lockar på en så det var bara att snällt åka hela vägen in till jobbet och se glad ut. Slet nästan ihjäl mig och nu har jag ont överallt. Hoppas verkligen morgondagen blir lättare än såhär....
Jobb, jobb, jobb känns som det är det enda jag pratar om haha, fast det kan ju bero på att det är typ det enda jag orkar när jag väl jobbar! Vakna, resa, jobba, resa, sova jippie*
Sen måste jag gnälla lite mer på att jag har så FÖRBASKAT ont i min ena stortå. Har ingen aning vad jag har gjort men den talar verkligen om att något inte är som det ska. Måste åka till vårdcentralen och be någon titta på den. Säkert bara en stukning som får läka själv men skönt att få det bekräftat.

Ikväll händer inget, ingenting alls. Ska sova tidigt lär ligga i sängen runt 8-9. Men innan det ska jag äta middag förstås och pyssla lite. Imorgon blir det jobb dårå igen sen på kvällen kommer älskling hem! Båda kommer nog vara helt döda så kvällen kommer bli lugn. Har ingenting mer planerat denna helg. Tror inte det blir någon krogen iaf. Älskling ska ju vara borta sen i 14 dagar och kommer inte tillbaka förens på min studentskiva (?) så vill spendera varje sekund med han innan han försvinner!
Jag längtar sjukt mycket efter Grekland, vill åka nu! 2 underbara veckor nere i solen, bara slappa och njuta. Älskar verkligen Kreta min paradis Ö! Tyvärr ett tag kvar tills dess.

Föresten så var jag åter igen besvkien på gårdagens avsnitt av Top modell. Ingen fotografering eller någt kul alls hände, dom spelade bara in en video och fel person åkte ut. Så satt uppe helt i onödan blä. Men lär ju sitta där nästa vecka igen om jag känner mig själv rätt.

image300
Besviken på ditt program Tyra!



Minna tisslar&tasslar:

Det var en gång en historia om A och B. Dessa två personer möttes genom det såkallade nätet dårå. Problemet var att B utnyttjade A väldigt hårt och sårade denna person mycket. (Som B har gjort med väldigt många personer utan att bry sig om någon annan än sig själv.) För A var så otroligt kär i B men B ville inte låtsas om att A var det. Så B beslutade sig för att A kunde ju vara bra att ha vid vissa tillfällen annars var det ju kul att leka runt med resten av alfabetet också, på sidan om. Då tycker man ju då att A borde hata B vid det här laget. Men nu har en fågel som börjar på S kvittrat i mitt öra via MSN att A tydligen möter B fortfarande. Och jag kan inte ens förklara min reaktion! Jag säger bara ursäkta(?) men om jag var A skulle jag aldrig titta på B igen. Tyvärr är ju A inte så smart utan beter sig som en stor idiot och traskar fortfarande efter B, jag säger bara det. Snälla säg en bra anledning A varför du är snäll mot B?

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vet inte hur du står ut med dina arbetstider, du är stong som fan! Jobbar du vecka 17? :) Alla är ju lediga så jag tänkte mig en tjejkväll? :D

Btw, det är nog slöseri med tid och pengar att åka till vårdcentralen med tån :P De gör inget åt tår, även om den är bruten så sätter dom på lite tejp och ber dig betala 150 spänn för det ;D Trust me!

Jag håller med om Top Model, wtf lixom :S :(

2008-04-10 @ 17:09:32
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

tack så mycket haha, allt för pengar! Men hoppas att få något annat i sommar :P det bestämmer jag, kan säga att jag inte kan. Men känns ju onödigt att skita i hela veckan så om vi bestämmer en dag så kan jag säga att jag är upptagen då till chefen xD! Palla jobba dagen efter tjejkväll haha!

Jo jag tror det med, men känns så himla konstig. Typ nerver i kläm eller spricka. Men är nog som du säger och rönka lär dom ju inte göra om jag inte lägger mig på golvet och skriker av smärta (A)

Ja mycket besviken, 2 program i rad nu! TRIST. Hoppas det kommer igång som vanligt nästa vecka med fotografering och så.

kram

2008-04-10 @ 17:24:16
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Marina

jag tror bestämt att någon av dessa bokstäver är min storebror

2008-04-11 @ 18:07:47
URL: http://jiellow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0