rastlös

Fy tusan var rastlös man blir när man är såhär mellan sjuk. Man är inte sängliggandes men man ska samtidigt inte göra något mer än bara sitta hemma...aargh! Har suttit lite på altanen en stund är ju så vackert ute. När man blir sjuk och vet att man inte får göra något då får man lust till vad som hellst. Tom städa rummet låter som en god idé, men måste vara stilla och vila. Det trista är att morgondagen kommer vara lika dan men sen hoppas jag att jag kommer vara friskt så jag vågar jobba Torsdag-Fredag! Min snuva går fram och tillbaka, ena sekunden måste jag snyta mig hela tiden och sen är den stilla ett tag. Kollade in på mitt konto för en stund sedan och på Fredag kommer lönen och det blir en rejäl slant! Är nervös inför det nya jobbet och vad jag ska säga till min nuvarande chef. Vill ju gärna ha kvar en fot där om det skulle skita sig på det nya och om jag behöver något i höst. Får försöka lägga fram det snyggt. Nu har jag inte så mycket mer att säga tyvärr hade gärna skrivit ett tag till bara för att ha något och göra. ...uhää!

image383

Jag laddar upp batterierna!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0