Sommar sommar!

Hej där!

Är på ett strålande humör idag hihi. Kan ju bero på att det verkligen känns som sommar ute och det gör mig så lycklig! Igår kom Sandra hit efter hon jobbat klart. Vi åkte sedan hem till henne. Hade tänkt dra in till 360 men tyvärr var det uppbokat för student skiva (som tur var ringde vi dit) så vi åkte ner till centrum och hyrde två skräckfilmer haha. Killen som jobbar i butiken rekomenderade dom. Båda var helt okej fast ingen var direkt läskig mest bara konstiga men iaf något skärmmande. Låg och tittade till runt 01.00 sen kröp vi ner i sängen och snackade fram till halv fyra haha, man har alltid mest att prata om när man ska sova konstigt nog. Idag gick vi upp runt 10.00 och gjorde en stor frukost med latte. Sedan klädde vi på oss och tog bussen till högdalen. Där gick vi in och solade. Haha en kille som jobbade där bjöd både mig och sandra på 15 min solarium tid. När vi var påväg och lägga i  pengar så frågade han vilka rum vi skulle sola i (?) så vi sa vilka och han nickade och sa men då lägger jag i åt er ha, jag gillar gratis! Efter vi solat åkte vi till centrum och fikade i solen super mysigt. Men blev en ganska kort fika då Sandra skulle hem och börja packa inför flytten. Delade på en smoothie tyvärr var den inge god, smakade uppvärmd yoghurt. Men ändå mysigt. första gången för iår som jag fikar ute, underbart! Efter fikat sa vi hejdå.

Ikväll ska jag bara slappa, mamma vill att jag ska städa inför studenten nästa vecka men orkar nog inte men får se. Imorgon blir det jobba jobba sen på kvällen kanske vi ska tälta inne i stan haha. Malin ska nämligen söka in til idol mihi! Men har inte beslutat än om vi ska tälta eller bara åka  in tidigt på morgonen får se hur vi gör. Om vi tältar så måste man ju supa för att ha något och göra haha. Sen på Lördag är det Idol dårå och på kvällen ska jag på middag hos pappsen, sover nog över då med. Resten av helgen kommer nog gå åt till att planera för sen är det Måndag och då är det dax för strudentskivan! JIPPIE.

image384
jag och Sandra för 2 sommrar sedan!

Men nu ska jag ut i solen en stund och sätta mig innan det blir kväll.

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0