sommarjobb!

Hihi fick precis svar från chefen som jag sökt sommarjobb hos. Har fått samanlagt 13 veckor haha! Super bra verkligen, tjänar 123 kr/timmen. Det är 23 kronor mer än vad jag tjänar nu. Dessutom ska jag och Malin jobba där tillsammans ska bli så HIMLA KUL! Har fått samma veckor förutom då jag åker till Grekland då får hon vara ensam, sen vad hon ledig en annan vecka. Men mestadels kommer vi vara tillsammans. Alltid kul att jobba med någon man känner, speciellt ens bästa vän! Hoppas verkligen att man kommer trivas där. Har ju alltid posten i andra hand då om det inte skulle funka, men tror det kommer bli bra! HAHA detta gjorde min dag om inte ännu bättre.

image348

Du&jag denna sommar med hun! <3

Nej nu ska jag laga mat till mig och älskling som kommer hit om 30 min.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

va kul ! var va det någonstans? :)

2008-04-18 @ 20:47:54
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Anonym

vad kul. grattis!
vart är det någon stans :)?

ha en bra dag!

2008-04-19 @ 13:55:02
Postat av: Malin

Wei, kommer få skit kul :D

2008-04-20 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0