studentklänning funnen!

Halloj!

Gud va fint väder det är ute nästan som sommar iiihh blir så himla lycklig när det är så fint ute! Är pigg idag kan ju bero på att man sov 11 timmar, men det behövdes verkligen! Gick upp runt 09.00 då jag inte kunde sova mer. Gjorde mig iordning och drog sedan iväg in till centralen. Där mötte jag upp Malin. Vi åkte sedan den långa vägen till Kista C haha! Där gick vi runt ett tag och jag hittade min STUDENTKLÄNNING. Äntligen har jag den och jag älskar den! Passar perfekt till mina höga pump med rosett. Så nu kan den stora dagen gärna få komma. Efter vi vandrat runt ett tag så satte vi oss på ett café och tog en fika. Blev kvar där ett bra tag och snackade massor om allt. Tillslut så blev klockan mycket så vi beslöt oss för att det var dax att dra sig hemåt. Sa sedan hejdå vid centralen då jag var tvugen att springa för att hinna med mitt tåg, och jag han precis! Nu sitter jag här hemma och är glad. Imorgon ska jag bara slappa om inte chefen hör av sig och behöver mig på jobbet.

Hoppas ni haft en mysig dag ni med!

Några bilder på studentklänningen:

 


image374
Mina pumps med söt rosett!

 

Dagens fika, tycker vi var värda dom här goda bakelserna!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!
vart köpte du klänningen och vad kostade den? :)

2008-04-21 @ 21:00:39
Postat av: Emma

Vi kommer ha likadana skort, men dom är så underbart fina!

2008-04-21 @ 22:12:09
Postat av: cecilia

fin outfit!:)

2008-04-21 @ 22:15:17
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Agnes

jättefin klänning jue !

2008-04-21 @ 23:42:33
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Svar Emma: haha jasså, ja köpte dom redan förra sommaren till killens student :D men är så högklack så använder dom sällan. ja så himla fina!

Svar cecilia: Tackså mycket :)

Svar Agnes: Kul att du tyckter de, jag älskar den verkligen :D kram

2008-04-22 @ 11:27:12
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Emma

Haha jag gjordet detsamma ;)

2008-04-22 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0