studentskiva!

Phuw är helt slut. Hela dagen har gått i ett. Åkte in till stan på förmiddagen. Mötte Sandra inne på centralen (malin hade försovit sig) så vi åkte in i förväg och började shoppa. Kollade runt i massa affärer och jag köpte en super söt småblommig klänning från Gina Tricot (bild kommer) super sommrig. Köpte även ankellänk till i sommar och smink artiklar. Efter en timme kom Malin in samt Stuart. Så vi var kvar där inne ett tag till sen insåg vi att klockan hade blivit mycket och både jag och Sandra hade massa att göra hemma så alla åkte hem. Från att jag kom hem har jag inte haft en lugn stund. Har städat rummet samt badrummet och packat. Har även sytt ett band till Malin som hon ska ha till sin studentklänning, blev faktiskt fint haha. Får se vad hon tycker. Som sagt har jag knappt hunnit andats. Om en liten stund kommer älskling äntligen hit. Vi lär gå och lägga oss relativt snart då det är mösspåtagning för min del imorgon på morgonen och älskling ska iväg och klippa sig. Sedan på kvällen är det ju STUDENTSKIVAN! Kommer bli sjukt galet haha hoppas verkligen allt blir lyckat!!! Längtar så dit har packat ihop allt jag behöver. Ska hem till Malin direkt efter skolan sen ska vi göra oss iordning läänge samt förkröka och ha det skojj. Middagen börjar 19.00 iih sen runt 22.00 kommer allt folk! Är inte säker på om jag kommer hinna skriva något innan skivan, om jag inte gör det så kommer vi ha det skit kul och ni får höra allt på Tisdag, sedan är det bara 1 DAG kvar till studenten YES YES!

Men nu ska jag glo lite TV innan älskling kommer sen blir det sängen!

image386

Imorgon blir det PARTY!

Ha en trevlig kväll!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-29 @ 12:35:41
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Hemlig beundrare.

Hoppas att du hade det kul på festen ^^
Och lycka till imorgon då det är den stora dagen.

Puss.

2008-04-29 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0