Svårt val!

Hej hej!

Sist jag skrev var igår morse. Det beror på att jag blev kvar över natten hos Malin. Men nu är jag hemma igen!
Gårdagen var trevlig. Åkte först in till Söder och var förbi American Apparel butiken. Där prövade jag några olika färger av deras U-neck dress. Tyvärr är jag inte längre lika säker på om jag vill ha den. Färgerna var lite trista och den satt konstigt fram. Man vill ju vara mer än snygg på studentskivan. Vet dessutom inte vad man ska ha för BH under. Måste köpa en utan varken axelband eller spänne i ryggen hm...finns ju sånna där free-bra men hur sitter dom? och är dom bekväma? får se hur jag gör. Efter jag varit dit så åkte jag til tandläkaren. Där gick det också bra. Hade inga hål eller annat så nästa gång jag blir kallad är om 2 år. Åkte sedan hem till Malin. Hjälpte henne plugga några timmar sen åt vi middag och åkte till centrum. Där hyrde vi film och köpte godis. Hyrde "på smällen" den var helt okej, absolut se värd! Gick och la oss runt 01.00 efter en hel del babbel.

Imorse blev vi väckta två gånger. Först av min chef som ville fråga om jag skulle komma och jobba 06.00 på morgnen (?) Nej sa jag men ska däremot jobba imorgon istället. Sedan blev vi väckta av en killkompis till Malin. Sov sedan fram till 12.00. Blev sen en god frukost och efter det gjorde jag mig iordning och åkte till Handen C. Där shoppade jag lite saker mihi! Köpte en tröjja och bytte ett linne jag köpt från Gina Tricot mot ett vitt midjeskärp. Köpte även en kofta, ring, diadem och nagelack. Prövade 2 klänningar på Gina Tricot en som jag redan har i svart. Funderar på att kanske köpa en sådan fast i marinblå till studentskivan men är inte säker. Ska nog även köpa den i hallonrosa, perfekt färg i sommar. Efter att ha varit där ett tag åkte jag hem i regnet (utan paraply) lagom kul.

Nu sitter jag och väntar på att mammsen ska komma hem. Sedan blir det middag och vid 10 ska jag vara i säng för att orka upp 04.15 igen imorgon bitti. Ska ta och skaffa mig ett jobb där man slipper gå upp mitt i natten för att hinna. Men samtidigt är det ju skönt, börjar man tidigt så slutar man tidigt!

image289

Det mörkblåa American Apparel fodralet, ska jag köpa eller inte?



- Super söt klänning från Gina Tricot i Hallonrosa, funderar på att köpa den!
- Lång grå tröjja med tryck från Gina tricot, köpt idag! 249 kr.



- Lång kofta med knappar, CUBUS REA 99kr (199kr i vanliga fall)
- Vit blommring, CUBUS 20 kr.
- Svart diadem med söt rosett, CUBUS 39 kr.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du va jättesnygg i det blåa American Apparel fodralet!

2008-04-08 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0