tillbaka

Hej där!

Ja nu är jag tillbaka. Har inte haft tid att skriva i helgen. Eller tid och tid beror mest på att jag inte har orkat sitta vid älsklings dator. Men här kommer en resume av helgen hihi.

Fredag

Älskling kom hem på kvällen. Blev lycklig av att äntligen få vara i hans armar igen. Runt halv 7 åkte vi hem till Sandra på mysig middag. Där var även Robin och Kalle. Satt och snackade en hel del mycket skratt. Sen åkte Kalle iväg på party medans vi fyra blev kvar hos Sandra. Planerade att dra iväg och hyra en film. Men ingen orkade så snackade någon timme sen åkte jag och älskling hem. Otroligt trötta och slita. Båda hade varit uppe sen tidig morgon. Fick äntligen somna vid hans sida igen.



Lördag

Vaknade i lagom tid, snoozade bara några gånger. Brukar gå bättre när jag sköter väckarklockan haha! Åkte sedan in till söder. Där gick jag och älskling iväg och köpte BH:band man kan sätta på BH:en så banden inte syns på ryggen, perfekt! Mötte sedan upp Robin och Sandra. Shoppade lite och älskling köpte American Apparel klänningen till mig, så söt! Så den ska jag ha på studentskivan. Kollade även in lite andra affärer. Bar sedan av hem till älskling. Där försökte vi 4:a byta däck på en av bilarna. Dessvärre gick det inte så bra eftersom älskling inte hittade några bultar typ man ska ha (?) så vi sket i det. Robin och Sandra drog sedan iväg. Jag och älskling beställde hem pizza och drog sen hem till hans syrra. Där hjälpte vi till att bära en mangel och snackade ett tag, sen åkte vi hem till han igen. Hyrde även två filmer på vägen hem. Black Sheep samt Hairspray. Såg Black Sheep där på kvällen haha. Helt sjuk film som handlar om får som blir zoombies HAHA! Riktigt skum. Efter det blev det sängen.


image310 



Söndag

Idag har vi tagit det extremt lugnt. Hade först planerat in massor. Skulle åkt in och bytt Apparel klänningen till en annan storlek, älskling skulle ha klippt sig, köpt bultar till bilen och annat. Men vi beslöt oss för att stryka ALLT från göra listan och bara ta tid för varandra. Och det var verkligen mysigt. Gick bara upp och åt frukost samt åkte iväg och solade solarium hihi. Sen satt vi och såg Hairspray, super bra film man blev glad i hela kroppen av den. Kunde inte sluta skratta åt John Travolta hah. Resten av dagen har vi bara myst och slappat. Åt middag med hans föräldrar på kvällen och sen var det dax för han att åka tillbaka till Uppsala igen. Nu blir han borta i 14 dagar *snyft*.
Nästa gång vi ses är kvällen på min studenstskivan när han kommer dit. Längtar så efter att få vara i hans armar igen. Hoppas dom här dagarna gå fort.

Imorgon drar jag och Malin in till söder och byter min klänning dåro. Malin skulle även kolla in något midjeskärp. Är inte säker på när för chefen kanske ringer imorgon och  då åker jag in och jobbar. Men om han inte gör det så drar vi nog in runt 12-1. Ska även försöka komma iväg till frissan imorgon eller på Tisdag, Ska slinga håret igen nu till studentskivan. Vill gärna ha lite silver blonda slingor så ska prata med henne om det, ska även köpa silver shampoo!

Hoppas ni haft en mysig helg ni med!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du bh-banden och vad kostade dom? :)

2008-04-14 @ 16:21:10
Postat av: Sandra

haha dom där jävla bultarna! fan e sjukt taggad inför skivan så man har en planerad utgång med alla =)

2008-04-14 @ 17:21:10
URL: http://roxys.blogg.se
Postat av: minna

Svar anonym: Jag köpte BH-banden på Twilfitt för 49 kr om jag minns rätt!

Svar Sandra: haha ja alltid något som ska vara fel! Jo jag med hoppas verkligen på att det blir skojj :D

2008-04-14 @ 17:33:02
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0