Top model ikväll!

Hej på er!

Sitter vid datorn och klockan är snart fyra. Idag har jag sovit ut ordentligt och det var så underbart skönt och är super pigg haha. Eftersom jag alltid blir rastlös när jag sitter hemma ledig så tog jag tag i mitt rum samt garderob idag. Rensade ur hela garderoben blev 2 stora påsar med massa kläder jag inte använder. Fattar knappt hur man kan samla på sig så mycket skit? när jag var klar med garderoben så tog jag tag i resten av rummet. Så nu luktar mitt rum vanilj av min goda rumsspray jag fick i julklapp!
Har även försökt få tag i chefen på ett jobb jag sökt i sommar. Men dom svarade inte. Måste säga at greklands semestern har blivit fram flyttad. För när jag var på arbetsintervjun sa jag veckorna 25/26 men det har blivit 27/28 eftersom det var krongel med kattvakt och sådär. Aja får försöka igen imorgon.
På tal om imorgon så ska jag till plugget då. Det är nu på Fredag som vi ska redovisa projektarbetet. Känns om det var igår som det var flera månader kvar. Men nu är det faktiskt snaart slut! Hoppas verkligen att dom godkänner vårat arbete, har kämpat så gott vi kunnat.

Alla student inbjudningskort är nu utskickade, vi lär bli runt 50 pers ungefär. Hihi såhär söta var korten jag gjorde!

                       image258

HAHA ja jag sitter i en kastrull, älskar det kortet på mig är ca 1 år på bilden. Jag älskade att bli runt buren i en kastrull? var nog sjuk i huvudet redan vid födseln hoho!

Ikväll är det Top Model var ju så jäkla arg förra veckan när det var inställdt men ikväll så går det missa inte TV3 21.00!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

OMG jag glömde top model !! missade första 20 minuterna :(

2008-04-02 @ 21:20:32
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Äh...det var ändå ett dåligt avsnitt bara tillbaka blickar :/ trist!

2008-04-02 @ 21:50:24
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agnes

Insåg det, blö :(

2008-04-03 @ 18:50:20
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0