vad nu då...?

Sitter och tittar på Top Model, men tydligen är det bara någon urtrist tillbaka blick på hela programet? HALÅ jag vill se forsättningen har ju väntat en halv månad.....suck* Börjar bli trött på det här. Och vadå nära finalen? Som det står som förklaring till dagens avsnitt. Det är ju lång tid kvar. Äh nu skiter jag i det där orkar inte får se om dom fortsätter nästa vecka!
Åt precis yoghurt med honung. Det är verkligen så gott syrligt men ändå sött mmmh! Funderar på att ta en skål till mihi. Strax blir det duschen sen bums i säng annars kommer jag inte komma upp imorgon och det måste jag göra. Fan ta den som inte kommer i tid imorgon då vi ska lägga upp hela redovisningen viktigt viktigt!!

Ha en fortsatt trevlig kväll.

image271

Yoghurt med honung får mig verkligen att längta till sommaren!


Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0