080808 & jag e 08:a!

Hej hej!

Sorry igår han jag inte skriva i bloggen, det berodde på att jag var inne i stan med Natta och fikade samt shoppade lite små saker. Sen kom jag och älskling hem sent och så skulle vi göra tacos sen var vi as trötta och gick och la oss efter Criminal mindes. I vilketfall så var det super kul inne i stan. Mötte upp Natta efter jobbet utanför Åhlens city, vi åkte sedan upp i Åhléns och fikade på deras café. Tyvärr regnade det men dom hade satt ut tak på ute terassen så efter vi ätit gick vi ut där med filtar och satt och snackade. Var så länge sedan vi träffades ensamma så jag minns inte ens när. Är synd när man glider ifrån olika vänner och tappar kontakten. Men vissa är värda att inte förlora helt. Vi kom iaf överrens om att nu är nu och det är kul att man fortfarande kan vara vänner och stärka kontakten igen. Stark vänskap byggs ju inte upp på en dag eller hur? Däremot kan den ta slut på en....
Efter fikat så gick vi runt och kollade i lite butiker. Fyndade en del på Gina tricot bla en skjortklänning för 99:-, samt en topp för 49:- och en BH för 29:- tyvärr var BH:n lite för liten så den gav jag bort till mamma!
Köpte även en söt kofta på Vero Moda och en ny plånbok från MANGO. Bilder på allt kommer så fort min kamera är laddad. Älskling kom sedan in till stan efter jobbet och plockade upp oss. Så körde vi hem Natta och sedan åkte vi hem till mig och gjorde Tacos!

Idag är vädret fortfarande piss piss sämst. Synd när det är 080808 och vi är 08:or! Är ju värsta festen ikväll inne i stan men vi får se om man ska åka in. Först ska iaf jag och älskling till min far på middag sen kanske vi åker in dit senare. Natta sa att vi kunde ringa om vi kom in, hon skulle in med några tjejkompisar så kanske möter upp dom lite senare. Men det beror ju på hur trött man är och om vädret blir sämre! Skulle iofs vara kul och se vad dom har gjort där inne. Är ju trotts allt bara 080808 en gång i livet!

Men nu måste jag in i duschen ska åka om lite mer än en timme! Alltid skönt att ta första duschen inför helgen, känns som en ny start varje Fredag haha. Tycker iaf att veckan gick ovanligt snabbt, det är iofs bara posetivt för hoppas helgen går långsamt bara!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0