Anonym idiot!

Vill bara skriva att jag gärna tar emot kommentarer på mina inlägg det är bara jätte kul att få! Men det här inlägget är till dig som anonymt skriver idiotiska, onödiga och otroligt barnsliga kommentarer på mina inlägg. Går inte in på vad dom inehåller då jag nu gjort så att jag går igenom kommentarerna innan dom publiceras!

Men vill bara säga det till DIG din anonyma fegis, lägg ner för det är ingen som bryr sig vad du tycker,
 tycker du jag är ful så visst gör de men läs inte min blogg dårå eller besök mig överhuvudtaget! eller skriv vad du heter och skicka en bild så jag får se hur "söt" du är och lägga min egna kommentar, okej?

Till er andra I LOVE YOU! Minna

                                                 

P.S Hatar anonyma kommentarer speciellt sånna utan mening. Vet att det förekommer internet mobbing i nästan alla bloggar så till er tjejer och killar stå på er för dom som skriver det är själva svaga i sig själva. Extra fegt att göra det via nätet dessutom. alla ni som klankar ner på andra skaffa ett liv!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vissa människor skriver ju bara för att provocera, så jävla löjliga. Ta inte åt dig bara, inte för att du gör det, men du ska veta att du är vackrast (L)

2008-08-23 @ 21:55:28
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0