är hösten redan här (?)

Halloj!

Då var man hemma från ännu en arbetsdag. Denna dag var inge tung alls allt gick super snabbt och lätt så kom hem redan 12.30. Hade kommit hem tidigare om jag inte lyckats missa både mitt tåg och min buss så var tvungen att vänta samanlagt 40 min. Men hem kom gjorde jag. Var sjukt shopping sugen så hade tänkt åka in till stan innan jag tog mig hem men beslöt mig för att spara pengarna. Ska ändå in och fika imorgon med Natta så då lär vi gå i lite butiker. Sen i helgen ska jag och Malin till Urban outfitters så där lär de också spenderas.
Var sjukt hungrig nyss så jag gjorde köttbullar med pasta bara för att få något i mig. Har tänkt ta och stor städa mitt rum men jag känner mig inte alls taggad uhh. Vädret är ju sjukt trist vill bara krypa ner i sängen och sova. Hoppas verkligen inte att Svenska sommaren redan är över och att detta väder försvinner snart. Orkar inte ha höst redan från 1 Augusti sommaren måste få hålla i sig åtminstone till September. Däremot ska jag börja köpa höst kläder nu, älskar höst mode. Varma stickade tröjjor, söta vantar, mysiga halsdukar och snygga stövlar. Känns ju lite trist men som sagt om hösten börjar redan nu så är det bara till att klä sig efter väder =)

Mja så det händer inte mycket mer blä tråkiga vardag kan inte helgen bara komma nu så man slipper tänka på att gå i säng tidigt och ändå vara trött hela tiden!
Om några timmar kommer iaf älskling hem, det piggar upp! Ska laga en god middag och se på Prodject Runway 21.00 på TV3. Älskar det programmet haha *tönt* 

                   

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0