EN RUBRIK HÄR

Idag har jag idé torka på rubriken kan ju bero på att det faktiskt inte hänt någt alls idag. En vanlig Tisdag har det varit. På jobbet flöt allt på bra fick sluta redan 13.00 hihi. Kom i tid imorse med eftersom vi slapp krocka så det kändes ju bra. Pratade med Natta idag med påväg hem från jobbet. Hon skulle övningsköra idag då hon ska köra upp på Torsdag men dessvärre hade det kronglat så hon kanske måste köra imorgon istället så får se om hon har tid och träffa mig då. När jag kom hem satte jag igång med städning och packning så nu har jag iaf börjat! Resväskan är framplockad och en del har redan åkt ner har även varit flitig och tömt min garderob på en MASSA kläder som jag aldrig använder. Så nu får jag plats med en hel del höst kläder =)
Kvällen kommer bli lugn. Just nu har vi bara problem med att komma på vad vi ska äta till middag (?) Känner inte för någonting men något ska vi väl iaf laga till.

  



Blev helt kär i dom här skorna! Verkligen super snygga till ett par jeans eller klänning.
Kostar 29,90 dollar blir ca 300kr.

Nu måste jag åka och handla sen blir det tidigt i säng igen! Fy vad jag hatar vardag.

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0