Ge mig helg

Fy va trött jag blir på livet ibland. Det är ju bara sååå trist samma sak varje dag typ, är det såhär livet ska vara (?) Upp tidigt trött som fan, iväg till jobbet, jobba hela dagen, sluta, åka hem, äta, sova igen för att orka upp och jobba igen! blö...
Jag vill ha omväxling i livet inte bara jobba. Tänk dom människor som har gjort samma sak hela sitt liv. Varit på samma arbetsplats i 20 år och gör samma saker varje dag, PANIK! Nej så vill jag inte att mitt liv ska se ut. Såklart är de bra med rutiner men att gå som en zombie genom dagarna är inget liv jag vill ha! Men för att få pengar måste man ju jobba. Om man hade vetat det här när man var liten hade jag passat på och njutit mer innan vuxenlivet hunnit ikapp mig!

Så vad har hänt idag? Jo samma sak som igår vilken överraskning. Nej inte exakt samma sak åkte inte till Natta idag men annars har de varit en kopia av gårddagen. Nu sitter jag hemma här igen och läängtar till helgen ska börja! Så man kan få sova ut och ha ett liv åtminstone i 2 dagar.

Är inte direkt på humör för att skriva just nu så jag ska nog låta bli!

Imorgon är det Fredag så då ska jag köra stenhårt på jobbet så får jag gå hem tidigare. Sen på kvällen skulle vi nog hitta på något vet inte vad men får se. På Lördag blir det iaf stan på förmiddagen med Sandra och Malin och sen partyy på kvällen! Natta kanske skulle komma förbi senare på kvällen hon med. Får se vilken krog det blir då men jag ska iaf släppa loss!

            

                          
             

Det nya modet med att ha glasögon utan styrka tycker jag faktiskt är as snyggt. Funderar själv på att skaffa, en kul accessoar när man är trött på sitt utseende. Dessutom passar jag bra i glasögon =)

Dom här uppe är från Urban Outfitters! Snygga kantiga bågar, svarta så dom är lätta att matcha till annat.


Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0