hej eller nått.

Haha jag suger på rubriker och just nu har jag ingenaning vad jag vill döpa detta inlägg till så ja det blir som det blir.
Hej där eller nått då!
Nu är det Fredag igen om du inte visste det. Slutade för några timmar sedan så har hunnit åka och handla lite dricka inför helgen med älskling  samt köpa en ny topp och leggings! Har sedan varit hemma och suttit på altanen i den underbara solen och läst en bok. Så skönt att bara sitta och läsa efter jobbet, precis vad man behöver inför helgen! Tagga ner.
Nu har det tyvärr kommit in lite moln så har gått in och satt mig här. Ska strax hoppa i duschen för sen får vi gäster. Ska sedan äta en god middag och umgås ett tag. Senare ikväll skulle Malin och Sandra in till stan och göra nått (?) har inte planerat vad men jag ska antagligen följa med dom. Alltid kul att bara umgås och snacka när man inte setts på ca 2 veckor. I vilketfall så orkar jag inte vara kvar länge har ju varit vaken sen 05.00 så kommer dra hem i lagom tid. Lär sova hos älskling då det är närmare till honom från stan. Han har fått en ny säng, riktigt stor och skön så hoppas på att sova gott inatt hehe!
Imorgon på dagen har jag inga planer. Vädret ska antagligen bli sämre =( men vi får se. På kvällen blir det hem till Malin eller Sandra på middag och förkrök sedan ska vi in till stan och parta. Får se vilken krog det blir bara.
Resten av helgen blir bara slappa förhoppningsvis. Sedan börjar ju en ny arbetsvecka *usch* men ska inte tänka på det just nu. Har iaf 2 lediga dagar från och med NU!

Ha en trevlig Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0