HEJDÅ SVERIGE!

Hej!

Nu är det bara 7 timmar kvar tills vi ska vara inpackade i bilen och redo att åka mot Arlanda, och sedan är det bara 3 timmar och 20 min kvar innan vi lyfter och lämnar kalla och regniga Sverige bakom oss och vilar ut under 7 dagar i soliga, varma Grekland!
Dessvärre så känner jag mig dålig och har fått ont i halsen =( men jag hoppas att det inte blir värre men har med mig massa medeciner och grejjer så om jag blir sämre ska jag iaf kunna ligga ute och sola haha!

Dagen har varit ganska lugn. Jag och älskling åkte somsagt in till stan där han gick iväg och klippte sig och jag mötte upp Sandra och Malin. Vi promenerade runt och köpte lite småsaker. Själv köpte jag Niveas näsplåster som ska ta bort porer och skit från näsa och haka, padd att använda till foundation, neonrosa nagellack som ska sitta på mina händer samt tånaglar och göra dom snygga vid poolen (neonrosa framhäver brännan), nagellacks remover, ett till nagellack från depende, rengörings paddar som lätt tar bort maskaran samt 2 ringar från Ur&penn. Blev inga större saker då det är några dagar kvar till löning och jag ska lära mig att snååla nu!
Iallafall när vi shoppat klart så sa vi hejdå och jag gick iväg och mötte upp älskling igen vid Åhléns. Vi gick sedan till Kulturhuset och fikade med hans syster,svåger och hans svågers kusin Oliver samt hans fru som var på besök från England. Så vi satt och snackade engelska hela fikat var lite svårt i början men man vänjer sig ganska snabbt att prata flytande. Har problem med en del ord haha men det hade vi alla så skrattade bara om något formelerades lite fel.
Efter den trevliga fika stunden tog vi bilen hem till älskling där vi åt middag och han plockade ihop sina sista saker, fick sedan skjuts hem hit till mig och nu ska vi strax hoppa i säng så vi är pigga imorgon!

Tror jag har fått ihop allting nu men ska fixa lite till. Ska ju bara vara att stänga resväskan imorgon och gå ut genom dörren. Så ska försöka att inte glömma något!


Min outfit idag:

- Linne från BIKBOK.
-Kjol från CARLINGS.
-Ballerinas från SKOPUNKTEN.
-Skinnjacka från VIVALDI.


Haha Älskling ville också ha med sin outfit:

- Piké tröjja från MQ.
- Jeans MQ.
-Skor Dinsko.
-Armband Thailand.
-Solglasögon Kreta.


    

Några av sakerna jag köpte samt min snart färdigpackade resväska hihi!

Nu måste jag fixa vidare kommer nog inte hinna skriva några fler inlägg innan vi flyger men får jag tag på en dator där nere så slänger jag såklart in ett därifrån!

Ha det bäst allesammans kvar här i Sverige!


BIG LOVE Minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfin outfit! =)

2008-08-23 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0