ikväll kör vi!

halloj!

Blä vilket trist väder vi har fått idag då(?) hade hoppats att sommarvärmen skulle hålla i sig över helgen men tyvärr så fick den inte det. Hade planerat att åka in till stan idag och se pride festivalen men när vi vaknade och såg ut genom fönstret hade jag ingen lust längre. Så vi åkte hem till mig och beställde pizza hi. Gud vad jag är onyttig äter hamburgare hela tiden och massa fett uhh måste ta tag i det här och träningen!
Gårddagskvällen var trevlig. Var i tantolunden med Malin och Sandra. Drack lite alkoläsk och vin samt snackade om allt mellan himmel och jord. Skulle sedan dra vidare til Nivå 22 för en drink men när vi kom dit orkade vi inte så satte oss på en bänk och umgicks medans vi väntade på älskling som var snäll och åkte in och hämtade oss. På hemvägen stannade vi på donken och åt drive in. Alltid skönt att äta i bilen på natten och slippa allt folk! Efter donken körde vi hem Malin och Sandra och somnade sedan gott i älsklings nya stora säng haha har inte sovit så gott på läänge!

Ikväll blir det utgång. Ska äta middag hos Sandra först med förkrök, musik och sminkning! Blir jag, Sandra, Malin och Natta. Efter det drar vi alla 4:a in till stan och så får vi se vad kvällen bjuder på! Ska iaf köra stenhårt haha.
Kvällens outfit är inte riktigt helt bestämd men tror det blir den lilla svarta med midjeskärp och guldsmycken, samt höa pumps.

Hoppas ni får en trevlig Lördag! Det ska iaf jag försöka att ha även i detta regninga väder.

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0