KORT INLÄGG

Hej hej!

Ska strax åka in till stan för att möta upp Malin och Sandra. Måste ju hinna ses innan vi åker till två olika länder i 1 vecka haha. Dom ska till Bulgarien och vi till Grekland. Deras plan går 06.00 på Söndag från Arlanda och vårat 07.20 så hinner väl se varandra där en stund med innan vi skiljs åt.
Älskling ska också in till stan för att klippa sig så vi tar bilen in sen åker jag väl hem till honom när vi är klara i stan så får vi sedan skjuts hem till mig av hans föräldrar. Imorgon kör mina föräldrar ut oss till Arlanda runt 04.00 tiden så lär inte kunna sova mycket innan resfebern börjar väckas till liv i mig men åhh vad spännande det ska bli och mysigt.

Men nu ska vi strax ta och gå ut till bilen, vädret verkar inte kunna bestämma sig hur det ska bli idag(?) soligt eller mulet. Men kanske lägger ut dagens outfit sen senare.

        
Kommer sakna er två ha det bäst i Bulgarien, nästa år hoppas vi på Aya-Napa! =)

love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0