lördag eftermiddag

Hej hej!

Nu var det Lördag igen och jag samt älskling har sovit klockan runt. Det var riktigt skönt! Gårddagskvällen var helt okej. Blev först en trevlig middag hos pappa och sedan åkte vi in till stan för att möta upp älsklings kompisar samt Natta och hennes tjejkompisar. Kom in runt 22.30 och han precis se lite av fyrverkerierna. Det var sjukt mycket folk där inne mer än vad det är på typ nyår och liknande. När fyrverkerierna var slut så skulle alla hem som kommit in för att se dom så då blev det helt fullpackat med folk på gatorna. Vi blev tvugna att gå från söder in till stureplan då tunnelbanorna var helt proppade. Väl inne på stureplan var det galet. Folk hängde i lycktstolpar och dansade på svampen. Hade trott att det skulle vara mest folk i vår ålder men det var otroligt många yngre som stökade och röjjde. Vi började iaf tränga oss in i havet med festande människor. Väl där inne så mötte jag på Natta dom hade på något vis lyckats ta sig med tunnelbanan och sedan fått syn på mig bland allt folk haha. Sen urartade allting då två av nattas tjejkompisar försvann i havet samt älsklings vänner. Det var så mycket folk så även om man inte ville framåt åkte man med alla som gick åt det hållet fanns inte en chans att streta emot! Varken jag eller älskling kände oss på humör för att vara kvar och precis när vi hade tänkt gå fick vi syn på robins flickvän samt Jimmy bland alla och vi fyra tog oss sedan tillbaka ut från stureplan. Efter mycket om och men kom även Robin och Ebba ut också och vi gick sedan hela vägen tillbaka till Söder. Där gick dom 4 vidare mot Mosébacke medans jag och älskling tog oss bort till bilen och åkte hem! Ni som var där inne vet vad jag snackar om verkligen obehagligt mycket folk där den kvällen.

Idag ska vi in på bio lite senare ska bara recervera billjeter först. Nu på dagen blir det bara lugnt! Sov som sagt klockan runt och det kändes verkligen som att det behövdes. Har nog aldrig varit så trött och sliten som när vi kom hem igår.

                    

          

Gårddagens outfit med min klänning från Gina Tricot, nya grå strumpbyxor från Åhléns, skor från Skopunkten samt kofta från MANGO. Sen mitt nya hjärta från Åhléns som jag köpte med 75% REA.

- Vit kort kofta 249:-, Vero Moda.
- Skjort klänning 99:-, Gina Tricot.

                 

                 

- Plånbok, 249:-, MANGO.

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0