lugn helg = skönt

Hej där!

Snart var ännu en held till sin ända. Tiden bara springer iväg och så sitter man här en Söndag kväll och imorgon är det början på en ny arbetsvecka. Helgen har varit mycket lugn. Blev somsagt bio igår med Robin och Sandra. Såg Batman The dark night på Heron city. Filmen var verkligen sevärd. Ingen skulle ha kunnat gjort Jokern bättre än självaste Heath Ledger, världen förlorade ett underbarn när han gick bort. Efter bion som slutade runt 00.00 åkte jag och älskling raka vägen hem till honom och sov. Har varit så sjukt trött denna helg sovit klockan runt varje natt!
Idag har det inte hänt mycket, följde med älskling till en mack och tvättade ur bilen. Den blev riktigt fin och glansig efteråt. Sedan åkte vi förbi hans syster och fikade en stund samt lämnade över lite post som kommit fel. När vi åkte därifrån hade vi inget speciellt planerat så vi tog en vända förbi Farsta C. Där shoppade vi eller mest jag loss haha. Älskling köpte en snygg skjorta på BROTHERS och jag ja hm jag köpte en hel del. Har fotat så allt kommer längre ner.
Då vi tröttnat på att shoppa och affärerna började stänga åkte vi hem till honom igen och åt middag. Satt och pratade ett tag med älsklings föräldrar och sedan åkte vi hemåt mot mig. På vägen stannade vi och hälsade på Sandra. Hon jobbade fortfarande men hon tog sig en stund och snacka. Hon är ledig imorgon så vi ska kanske mötas upp i stan när jag slutat och kolla lite kläder (jag ska hålla i plånboken) och snacka.
Nu har vi iaf kommit hem hit och satt på TV:en. Just nu kollar vi på Bones, riktigt bra kriminal serie. Jag ska strax ta en snabb dusch och måla på mitt nya nagellack som jag köpte idag på KICKS.

               
- Tunika 199:- CARLINGS.

- Linne med knappar 99:- BIKBOK.

- Kjol 399:- CARLINGS.

              

- Stor tröjja med knyt bak 199:- CARLINGS.

             

- Mysig kofta 349:- BIKBOK.

- Örhängen 59:- SIX

Nej nu måste jag i duschen sen blir det tidigt i säng så man orkar upp imorgon 05.00 =(

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0