LYFTER OM 7 DYGN!

Hej hej!

Nu har jag inte haft tid och skriva på någon dag men här kommer iaf ett snabbt inlägg då jag snart måste tillbaka till soffan och kolla på filmen jag och älskling har hyrt för att se på ikväll!

I Fredags vart det stan med Malin, Sandra och älskling. Blev en riktigt trevlig kväll. Drog först till Laserdome och spelade en omgång haha första gången jag gjorde det så förstod ju knappt vad jag skulle göra. Sköt på mina egna lagkamrater så dom dampade samt blev träffad varje sekund själv men kul hade jag! Efter det skulle vi gå runt lite på stan men ingen hade lust så vi drog hem till Sandra och såg den nya filmen Barnhemmet som hon laddat ner. Den var riktigt bra synd bara att slutet var sorligt! Till filmen köpte vi varsin bunke med Ben&Jerrys och så satt vi alla och myste i hennes soffa. Blev sedan hemgång och sängen omedelbart var så sjukt trött.

På Lördagen skulle jag ha följt med Malin och Sandra in till stan men hade ingen lust och ska ju dessutom spara pengar. Så jag och älskling blev hemma och sov fram till halv ett, riktigt skönt! Var sedan hemma och jag duschade och packade ihop mina saker. Runt halv 4 åkte vi och handlade och fick sedan skjuts hem till Malin. Där blev det förkrök och en god kycklingsallad till middag. Skulle ha åkt in redan med 20.00 tåget men eftersom vi var så sega med att göra oss iordning haha så åkte vi inte in förrens 21.00. Skulle ha gått bort till The Voice men kom in så sent och så va vi alla tre sugna på nått gott att äta så det fick bli en snabbis förbi donken innan vi drog till Nivå 22. Där fortsatte vi dricka och lite senare kom även Natta och jenny dit. Efter Nivå drog vi till The Ice och kom in nästan på en gång. Dansade en hel del och umgicks till runt halv 3 då kom älskling och hämtade oss. Alla var trött så vart en lagom kväll med lagom mycket dricka. Somnade på en gång!

Idag har det varit trist trist väder. Vaknade upp hos älskling där åt vi frukost och låg och kollade på TV. Åkte sedan hem till mig och påvägen beställde vi hem pizza. Nu ska vi strax sätta på en film vi hyrt och bara slappa sedan blir det sängen!
Kan knappt fatta att vi lyfter om 7 dagar sjukt snart! Och jag längtar ihjäl mig efter värmen och havet. Men först måste man genom lida en tung vecka med arbete, blir lite lättare när man vet att efter det så blir det en hel vecka i Grekland!

              
              vill åka nu!

Dax för filmen. Hoppas ni hade en trevlig helg!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0