Onsdag igen

Halloj!

Åter igen Onsdag kväll och jag sitter hemma efter en hel dags jobbande och slitande. Fast dagen var faktiskt relativt slapp så har inte så mycket att klaga över. Efter jobbet så åkte jag hem till Natta och fikade. Var hur trevligt som helst. Var lite problem att komma dit bara då jag gick av vid fel busshållplats (?) och Natta blev tvungen att cykla och möta mig, ops!
Haha är ganska bra på att gå vilse. Natta skulle ut ikväll men själv kan jag inte följa med, ska ju upp till jobbet imorgon och dessutom måste jag spara pengar! Även Nattas killkompis robert kom förbi, han är nämligen frisör och skulle klippa hennes lillebror. Själv vill jag ju permanenta och när jag tog upp det med Natta så sa hon att just Robert behövde en hårmodell som ville permanenta. Han går frisörlinje så tillhör deras kurs att utföra en permanentning och han är riktigt duktig samt jag får det GRATIS. Men ska tänka lite mer hur jag vill ha det sen senare i höst ska jag dit och fixa!
Runt halv 6 kom älskling och plockade upp mig och vi åkte sedan hem och fixade mat. Nu har vi precis satt oss framför TV:en. Kommer bli helkväll med Project Runway. 2 avsnitt irad så kommer inte i säng förrens 23.00 ikväll! Men de är de värt.

ha en fortsatt trevlig Onsdag!

                  

Stora lockar eller mindre...hm svårt val!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Katja

Det går inte att få dom där stora lockarna på bilden, man kan endast få dom med locktång. bilden till höger är dom största du får :)

Kram Katja!

2008-08-14 @ 20:03:57
Postat av: Agnes

håller med ovanstående kommentar kör på det minna, du är superfin i lockigt!

2008-08-15 @ 03:33:05
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

Svar Katja: Jaha okej, tur att jag tyckte dom mindre va snyggare då :)

kram minna



Svar Agnes: ja ska iaf inte ha tantkrull haha, men dom lockarna var ju lagom :D tack får hoppas de blir bra!



Svar anonym: dra åt helvete!

2008-08-17 @ 19:34:53
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0