SEMESTERN ÄR HÄR!

ÄNTLIGEN har man en hel veckas semester guud vad jag har längtat. Dagen har varit så tung tyngre än på mycket länge så när chefen tillslut sa att det var hemgång började jag nästan gråta. Slet halft ihjäl mig men det var de värt för att få komma hem och veta att på Måndag morgon vaknar jag inte upp 05.00 i regninga Sverige för att åka till jobbet, utan jag vaknar upp i Grekland och går ut och solar vid poolen WIIE!

Ikväll blir det bara lugnt verkar det som. Är lite sugen på att hitta på något men tror jag kommer vara för trött senare så lär bli filmkväll här hemma med älskling. Ska tvätta och packa om resväskan. Måste ju se så man har lagt ner allt. Ska även ha med min Ipodhögtalare så man kan lyssna på musik där nere och så Hawaiiantropic sololja såklart!
Ska nog sätta igång och sy upp min skjortklänning nu så jag kan lägga ner den sen.
Blir även en del folk här hemma ikväll då min styvfar som sagt har fyllt 60 så måste väl vara social med dom också!

                    
Världens bästa styvfar, tack för du funnits där för mig så länge!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0