SEN SMALL DET!

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er. Själv sitter jag hemma här och har precis ätit middag. Fortfarande sjukt trist väder ute och idag började många sina skolor och en del sina jobb igen! Med tanke på att folk är tillbaka från semestern så märktes det verkligen i trafiken nu imorse. Köerna började redan vid 06.15 och alla stressade. Jag och älskling hade lagt oss i en av filerna och allt rullade på då helt plötsligt en kille krockar in i oss bakifrån. Han höll inte avståndet så när vi bromsade åkte han rätt på oss. Så vi började köra åt sidan för att gå ut och snacka med chafören i den andra bilen. Men när vi har kommit ut till kanten ser vi att han försöker ta sig bort till oss men dessvärre ser han inte efter ordentligt om det kommer någon i den filen han ska korsa. Och självklart kommer det där en jeep och kör rätt in i han som i sin tur flyger fram in i oss IGEN och det smäller till ordentligt! Vi blir helt stälda och fattar knappt vad som hände. Bilen bakom oss är helt kvaddad och jeepens framdel in tryckt. Som tur var hade alla klarat sig utan skador och våran bil hade "bara" en krossad bakskärm. Kostar ju en del det med men med tanke på dom andra två bilarnas skador så var dom vi fick ingenting. perfekt start på en Måndag morgon (?) Älskling går bort till dom andra och börjar disskutera försäkringar och liknande. Mendas jag ringde till jobbet och sa att jag skulle bli sen. Killen som körde in i oss från början var iaf trevlig och tog på sig allting och det är inte mer än rätt för han verkade inte ha något koll alls! Så nu ska vi bara vänta på vad försäkringsbolaget säger sen ska bilen till verkstan.

             
Skulle vara skönt med en massage nu!

Sedan krocken har dagen iaf rullat på bra. Var lite chockad så var lite svårt att koncentrera sig på flera saker samtidigt men det släppte lite senare så då kunde jag fortsätta som vanligt. Dom på jobbet var förstående haha och min chef tyckte inte jag skulle åka mer bil, men får ju skjuts på mornarna hela vägen så då orkar jag inte ta tåget (!)
Har inte gjort mycket mer, åkte raka vägen hem när jag slutat. Skulle ha städat mitt rum men orkade inte så får ta och göra det imorgon istället. Måste ju börja packa och tvätta också hehe. Sist vi åkte började jag 14 dagar i förväg nu lär jag slänga ihop sakerna kvällen innan vi reser.

Imorgon blir det jobb igen sen på Onsdag ska jag och Natta träffas och fika efter jobbet, de blir säkert skojj!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Läskigt, tur att ni inte gjorde illa er iaf :O (L)

2008-08-20 @ 02:50:45
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0