trist väder

Söndag kväll igen! Imorgon är det Måndag *suck* orkar inte jobba en hel vecka till uhä. Är det så livet ska vara jobb Mån-Fre sen helger som försvinner skit snabbt och sen börjar allt om igen. Man blir ju inte lite deprimerad, att vädret sedan suger och att hösten snart är här gör ju inte saken bättre.
Aja slut gnällt nu. Gårddagskvällen var trevlig. Blev middag hos Sandra samt förkrök och massa sminkande. Älskling körde oss till centrum runt 21.15 så vi var inne i stan klockan 21.50. Åkte sedan bort till krogen HUSET som är relativt ny öppnat. Kom in gratis då dom inte börjar ta inträde förens efter halv elva. Tyvärr blev inte kvällen riktigt som planerat. Malin fick sjukt ont i fötterna av fel skor samt i sitt knä som hon skadat. Alla höll på att rinna iväg på dansgolvet så dansa gick knappt. Sen regnade det ute och det var inte så kul att stå där ute och snacka och röka. Tyckte huset var en rolig krog förstagången vi var där men sendess har det bara gått nerför. Så lär inte gå dit nå mer nu.
Ivilketfall så beslöt vi oss för att dra till något trevligt chill ställe där vi kunde dricka och snacka. Men hittade inget som var kul och som hade öppet till längre än 01.00. Så kvällen slutade med nattmat på seveneleven sen bar det iväg hemmåt!

Idag har det varit piss piss väder så jag och älskling sov till 13.00. Sen åt vi frukost och fixade i hans rum som såg ut som ett bombnedslag. Har sedan ätit middag och åkt hem hit till mig där vi ska sova inatt. Önskar att jag också fick plats med en 1.60 säng i mitt rum är otroligt skönt att sova i så stora sängar. Men får duga med min 1.20! Är ju mysigt att ligga nära iofs.
Nu ikväll ska vi se på film och mysa inne medans åskan dundrar, sedan blir det isäng tidigt så man orkar upp imorgon =( 5 dagar till nästa helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0