UNDERBARA SAMOS!

Hej hej!

Sitter nu pa ett internet cafe har nere i Samos. Pa dagarna ar det ca 35+ i solen och vi njuter. Hotellet ar valdigt fint med en stooor pool precis vid bergen sa man kan flyta runt och se den underbara utsickten. Restaurangerna ligger precis nere vid stranden och jag och alskling har hittat ett jatte bra stalle med goda drinkar och trevliga anstallda. Dar ar vi varje dag. Dom hyr aven ut solstolar pa stranden sa brukar ligga dar sa kan man fa ner drinkar och annat gott direkt ner pa beachen MYS! Har redan fatt en del branna men och har sluppit ansalange att branna mig!
Hoppas allt ar bra dar hemma i Sverige vill verkligen inte hem till hosten, jobbet och kraven just nu njuter jag av min sista ledighet sedan kommer det bli fullrulle.

Precis nu har jag och alskling precis suttit och atit en god middag efter en hel dag nere pa beachen. Ska strax bort till favvo stallet och ta nagon efteratt och en drink sen blir det tillbaka till hotelltummet och sova. Ar sa lugn har perfekt sista minuten bara for oss tva! Hade inte velat vara nagon annan stanns.

PUSSAR MINNA

Kommentarer
Postat av: Agnes

Låter underbart ! :D här i mora är allt perfekt iaf, med tanke på att jag ser en brun pållipålle från fönstret :D Sen att magen fortfarande är i uppror är en helt annan sak xD

2008-08-27 @ 21:17:40
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0